مهندسی ارتباط با جوان

مهندسی ارتباط با جوان

کار مغز طراحي و بسامان کردن ايده ها و افکار پيچيده و حل معادلات چندمجهولي و نيز پيش بيني آينده است؛ بر اين اساس، مهندس فرهنگي دقيقاً بايد چنين شاخصه هايي را در خود ايجاد و تقويت کند تا بتواند نقش  خود را به کمال مطلوب برساند. از سوی دیگر برای فراهم ساختن  بستر رشد، شکوفایی و پرورش استعدادهای جوانان، نیاز داریم تا با این نسل به نحو شایسته‌ای ارتباط برقرار کنیم. در این کتاب چیستی مهندسی ارتباط و برخی از باید و نبایدهای مهندسی ارتباط با نسل جوان همراه با نمودارها، جداول و مثال های کاربردی بیان شده است.

واقعیت این است که برای مقابله با برنامه‌های دشمن غیر از تولید فکر، سازماندهی اندیشه، تکثیر هدفمند فرهنگ، روش‌های زندگی دلپذیر و روشنگری در برابر اندیشه‌های ناسالم، راهی وجود ندارد.
کتاب مهندسی ارتباط با نسل جوان، بخشی از اصلی‌ترین مفاهیم مهندسی ارتباط با جوان را با هدف مقاوم‌سازی این قشر در جبهه‌ی فرهنگی بیان می‌کند.


گزیده‌ای از متن کتاب:
هرگاه جمعي بخواهد براي يک هدف تعليم وتربيتي شکل بگيرد، ابتدا بايد موقعيت خود را درخصوص مراحل و درجات زير تشخيص دهد و سپس براي هدف خود، مجموعه را مهندسي کنند: تهذيب، تعليم، ابلاغ، تربيت، تثبيت، رهايش.


تولید شده در موسسه خدمات مشاوره ای جوانان وپژوهشهای اجتماعی آستان قدس رضوی

قیمت: 26,000 ریال خرید این محصول
برچسب ها : مهندسی ارتباط با جوان , فعالان فرهنگی-

تبلیغات

نظرات

تا کنون هیچ نظری درباره این محصول ثبت نگردیده است.
ارسال نظر

پیگیری سفارش

برای پیگیری مرسولات و سفارشات شناسه سفارش خود را وارد کنید

تبلیغات

امکانات سایت

????? ????? ?? ????? ????