روان‌شناسی تبلیغ

روان‌شناسی تبلیغ

همان‌طور که می‌دانیم تبلیغ در اسلام به معنای آشنا کردن مردم با احکام اسلامی، معارف الهی، بشارت دادن مؤمنان و هشدار دادن به کافران است. اگر می‌خواهید با جایگاه تبلیغ، شیوه‌های تبلیغی در قرآن و اصول اساسی تبلیغ آشنا شوید این کتاب را مطالعه کنید.

  تبلیغ و پیام‌رسانی به انسان‌ها از آغاز خلقت وجود داشته است؛ هچنان‌که یکی از اهدف بعثت انبیاء نیز تبلیغ بوده است. انسان‌ها برای ادامه‌ی حیات‌شان نیازمند مبلغ‌اند. به‌ویژه در عصر حاضر که عصر غیبت امام معصوم است و دسترسی به آن امام برای همگان میسر نیست، تبلیغ دین و ارزش‌های نشأت گرفته از آن، ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌کند؛ چراکه بحران‌های کنونی درصدد‌اند رشد عقلانی افراد را متوقف سازند و آنان را به‌سان ابزاری برای رسیدن به مقاصد خود درآورند.
با این اوصاف، وظیفه‌ی هر مجموعه‌ی فرهنگی این است که در سطح خود به «آگاه‌سازی» عمومی بپردازد. در این مجموعه سعی داریم به تبلیغ و ضرورت‌های آن بپردازیم. امید است که در جهت رشد و شکوفایی این عرصه، گامی مهم و مفید باشد.

گزیده‌ای از متن کتاب:
بیشتر خسارت‌هایی که در تعلیم به وجود می‌آید، ناشی از دوگانگی کردار و گفتار است. بشر به سبب وجود ضمیر ناخودآگاه، از کردار بیشتر می‌آموزد، تا از گفتار؛ زیرا در عمل واقعیتی نهفته است که در حرف کمتر یافت می‌شود. مبلغ باید به آنچه می‌گوید، عمل کند. عمل، نشان‌دهنده‌ی باور به سخن خویش است.

تولید شده در موسسه خدمات مشاوره ای جوانان وپژوهشهای اجتماعی آستان قدس رضوی

قیمت: 15,000 ریال خرید این محصول
برچسب ها : روان‌شناسی تبلیغ , فعالان فرهنگی

تبلیغات

نظرات

تا کنون هیچ نظری درباره این محصول ثبت نگردیده است.
ارسال نظر

پیگیری سفارش

برای پیگیری مرسولات و سفارشات شناسه سفارش خود را وارد کنید

تبلیغات

امکانات سایت

????? ????? ?? ????? ????